Ziar online de Maramures. Stiri din judet si informatii de interes national
miercuri, 22 noiembrie 2017

Birou de mediere la Spitalul Județean. „Prietenii Spitalului” recrutează personal

Spitalul Județean de Urgență ”Dr. Constantin Opriș” Baia Mare și Asociația Prietenii Spitalului au demarat un proiect util atât pentru pacienți și aparținătorii acestora, cât și pentru personalul medico-sanitar.

spitalul-judetean-baia-mareEste vorba de proiectul „Biroul pacientului” – prin care vor fi mediate conflictele dintre pacienți și personalul medico-sanitar. Reprezentanții unității medicale au arătat că, prin înființarea unui astfel de birou, pacienții sau aparținătorii acestora pot să își prezinte nemulțumirile sau, de ce nu, aprecierile față de modul în care au fost tratați și îndrumați în intervalul de timp petrecut în spital.

Reprezentanții unității sanitare au precizat că acest proiect este o premieră la nivel de Maramureș și urmărește îmbunătățirea serviciilor medicale, iar grupul țintă este reprezentat de întreaga comunitate maramureșeană.

Un Birou al Pacientului a fost implementat cu succes într-un singur spital din România, respectiv în Zalău, însă modelul a fost preluat de la spitalele din statele europene. Reprezentanții Spitalului Județean de Urgență ”Dr. Constantin Opriș” Baia Mare își arată, în acest mod, deschiderea față de pacienți sau aparținători, arătând că aparatul medical și executivul unității medicale își doresc să vină în sprijinul celor care au nevoie de informații. La acest birou se va afla un reprezentat al Asociației Prietenii Spitalului, tot Asociația fiind cea care va suporta costurile privind salariul viitorului mediator.

Biroul Pacientului se dorește a fi funcțional începând cu data de 15 februarie. Au fost demarate procedurile de recrutare a personalului. Printr-un anunț al Asociației Pritenii Spitalului se arată că CV-urile li scrisoarea de intenție se pot trimite până în 10 febriarie, la adresa de email: contact@prietenispitalului.ro.

Conform anunțului, pentru acest post este nevoie de studii superioare și calități personale și profesionale necesare: sociabilitate, integritate și curaj, să fie o persoană motivată, cunoștințe de utilizare a computerului (MSOffice, Word, Excel), abilități de comunicare, cunoștințe de culegere, clasificare și interpretarea informațiilor.

 

Lăsaţi un răspuns