Autoritatea Electorală Permanentă (AEP) arata că deciziile de rambursare a cheltuielilor efectuate pentru campania electorală la alegerile locale sunt în curs de finalizare. Până la care AEP trebuie să finalizeze controlul finanțării campaniei electorale pentru alegerile locale este 4 noiembrie 2016.
În 19 octombrie a fost publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 828 din 19.10.2016, Legea nr. 183/2016 pentru modificarea și completarea Legii nr. 334/2006 privind finanțarea activității partidelor politice și a campaniilor electorale.
Conform actului normativ menționat, Curtea de Conturi poate controla legalitatea validării sumelor în vederea rambursării către competitorii electorali în termen de 30 de zile de la data finalizării controlului finanțării campaniei electorale de către Autoritatea Electorală Permanentă, situație în care termenele pentru rambursarea cheltuielilor electorale se prelungesc cu 30 de zile.
Prin urmare, data până la care Autoritatea Electorală Permanentă trebuie să ramburseze competitorilor electorali cheltuielile efectuate pentru campania electorală la alegerile locale din anul 2016 este 5 decembrie 2016.
O aberaţie tipic dâmboviteana. pune curtea de conturi sa controleze bani investiti de competitori. Oamenii si au cheltuit banii s+au imprumutat sau au cerut pe omenie servicii la prieteni si firme pe buna credinta a promisiunilor . Un consilier comunal avea voie sa investeasca si sa dovedeasca un salariu minim pe economie dar la dat de 1 ianurie 2016 care 1050 chiar daca din mai salriul a fost 1250. Dupa aceea s a yis ca banii se vor deconta in maxim 90 de zile del adata alegerilor de 6 iunie deci undeva prin 6 septembrie. A trecut 6 octombrie, 6 noiembrie si trebuie sa asteptăm ca sfntul Nicolae sa primi bani cheltuiţi la Paste. Guvern de mincinoşi si autoritate electorala de panaramă. Cred că se vor găsi partide si alesi sa va dea pe mana judecătorilor,iar daca acestia vor fi ingaduitori cu statul atunci Curtea Europeana ne va recupera banii de campanie alegerilor locale. Au ingradit cumplit dreptul de a fi ales . Nu se poate penetra crusta mizeră ce colcăie de corupţi şo parşivi.Auzi partide din trei persoane dar care trebuie sa adune minim 1% din datele de identitate intime ale alegătorilor pentru a putea candida. Strigător la Ceruri.Curtea de conturi va calcula dobanzile aferente pentru cei care nu si au luat banii promisi la timp sau va calcula amenzi pentru fisuri in declaraţii.
Biroul Electoral Judeţean Maramureş completat cu un condamnat ale cărui drepturi electorale sunt interzise?
Fostul deputat Buciuta Stefan, condamnat pentru conflict de interese, cu restrictii ale drepturilor cetăţeneşti pe 3 ani de zile incepând cu 2014 apare ca şi reprezentant al ucrainenilor în Biroul electoral judeţean Maramureş. Uniunea Ucrainenilor are dreptul numai la un deputat din partea etniei aşa că listele lor de candidaţi nu pot conţine candidaţi la Senat. Neavând liste complete , nu pot fi luaţi în ca membri în acest birou CE RĂSPUNDE DE CORECTITUDINEA ALEGERILOR PARLAMENTARE IN JUDEŢUL MARAMUREŞ. Mai mult Inalta Curte de Justiţie şi Casaţie a respins DEFINITIV SI IREVOCABIL lista de candidaţi a Uniunii Ucrainenilor din România ( anexăm Decizia) dar Curtea de Apel Cluj Napoca validează lista de candidaţi A UCRAINENILOR ÎN POFIDA deciziei Inatei Curţi de Justiţie şi Casaţie Bucureşti declanşând un CONFLICT DE COMPETENŢĂ. Lipsa de comunicare sau stufoşenia deciziilor celor din vârful piramidei aduc în faţa electoratului habarnist măsuri dictate de anumite infuzii oculte ce încalcă legi ce conţin principiile de drept care se pare că nu mai sunt elementare. Sunt desonsiderate legi organice doar pentru a satisface un calcul statistic fără a se avea în vedere că grupurile etnice pot fi reprezentate în Parlamentul României, numai dacă sunt organizate, nu numai pentru că există. Uniunea Ucrainenilor din România a sfidat legile de funcţionarea a propriei uniuni şi s-a desfiinţat juridic. Fără conducere aleasă democratic, recunoscută şi înregistrată în evidenţa naţională, a partidelor sau a organizaţiilor civice, cu oricâtă obedienţă şi toleranţă s-ar dori, nici o uniune nu poate participa în alegeri. Curtea De Apel Cluj a înlăturat P.R.M –ul din cursa electorală din aceleaşi motive(nu este legiferată noua conducere naţională a Partidului România Mare, iar un complet al aceleaşi Curţi de Apel , permite accesul ilegal a U.U.R. în competiţia electorală?)VT